tiistaina, lokakuuta 17, 2006

Ikä ja muutakin minusta

Joku spekuloi että olen keski-ikäinen. Väärin! Täytän jonkun ajan päästä 32 vuotta.

Joku spekuloi koulutusta tai työtä, jolla kumminkaan ei ole hevon paskan väliä. Korkeakouluopinnot on joo ja duuni sen mukainenkin, eli välillä aivan perseestä.

Joitakuita jaksaa huolettaa että mä olen ihan livenäkin täys paska ja inhottava ihminen jne jne jne. No kuule fear not! Tää on mun blogi ja mä kirjoitan tänne just niistä aiheista kuin itteeni huvitaa. Tasan tarkkaan. ja mä olen valinnut että mä kirjoitan noloja salaisuuksia ja synkimpiä ajatuksia mitä ei saa eikä voi ääneen sanoa.
Se on tekopyhä narisija joka väittää ettei ikinä tule mitään paskaa mieleen tai että ei ikinä haistele omia pierujaan tai ajattele että onpas Saimi honkkeli jauhaja tai naapurin ämmä kälättää liikaa.

Kyllä mä olen livenä ihan tavallinen perheellinen duunissakäyvä velkainen nainen. Kunhan nyt satun päätäni täällä aukomaan kun ei muualla voi. Koittakaa nyt vittu elää sen kanssa, tai lakatkaa käymästä täällä.

Tsiisos!

14 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Joojoo, kun nyt vaan aukoisit sitä päätäsi. Menee vähän liikaa persoonasi selittelyksi. Ei kiinnosta. Että aukoo päätään enemmän ja selittelee vähemmän.

Anonyymi kirjoitti...

Kuten hän sanoi, jos vituttaa nämä jutut niin ei täällä tarvi käydä.

Anonyymi kirjoitti...

Vittu jos ei nämä jutut kiinnosta voi hyvin pysyä poissa täältä. Kyllä niitä hienohelmabloggareita löytyy kuitenkin jokseenkin helposti.

Anonyymi kirjoitti...

Vaadimme nähdä revittyjä blogeja Blogistanian kujilla ja käytävillä!

Lisää piereskelyä tähän blogiin. En käsitä, miten tämä pimeys, vähäunisuus ja huono ruoka voikin pierettää. Aamulla heti ensimmäisenä kunnon proot, vähintään puoli litraa. Illalla pierettää puhelimessa. Töissä niin kiire ettei kusella kerkeä käydä. Eikä siellä sovi piereskellä. Pidän luentoja ja sitä pidettäisiin pahana. Vittu mä muutan maalle, juon kaljaa ja istun verkkareissa.

Anonyymi kirjoitti...

Oot jo oikeestikin selittäny aika usein et sä oot ihan normaali perheenäiti ja vaan bloggaat tällasta. Miks selittää aina samaa? Bloggaa vaan lisää muuta paskaa, älä selittele.

Anonyymi kirjoitti...

No kun nimenomaan ei vituta nämä jutut, vaan tämä viime aikojen selittely. Antaa palaa vaan! Tahdomme lisää paskaa!

dreaming of screaming kirjoitti...

ah, paskis on bäk! kiitos siitä.

Anonyymi kirjoitti...

Hyvähyvä! Luu kurkkuun ja jauhot perään hurskastelijoille!

Tosin nyt kyllä riittää tästä. Lisää tilitystä ja terävää analyysiä!

Anonyymi kirjoitti...

yhdyn edelliseen anonyymiin! niitä kuuluisia paskiksen teräviä analyyseja onkin jo kaivattu! bring it crappy!!! :)

Paska Nainen kirjoitti...

Voi vittu teitä! Kai mä nyt saan korjata jos joku väittää mua keski-ikäiseks kun en kerran ole?
Move along now...

Anonyymi kirjoitti...

Minulle se kuule ainakin näkyy läpi näistä kirjoituksista, ettei näitä ihan millään amispohjalla kirjoiteta..

t. Paskis 4ever! :P

Anonyymi kirjoitti...

Onpa raskasta elämää.

Onpa kumma kun kirjoittajan täytyy lähes jokaisessa kirjoituksessaan puolustella itseään ja paskan puhumistaan. Todellinen paskan puhuja ei todellakaan puolustele ja selittele!

Miksi useasti kommentoit kirjoituksessasi ihmisiä jotka kommentoivat sinua? Miksi et vain voi puhua paskaa ja antaa muiden puhua omaansa?

Anonyymi kirjoitti...

OIKEIN!

Anonyymi kirjoitti...

Et sä keski-ikäiseltä vaikuta, paremminkin teiniltä.