maanantaina, syyskuuta 11, 2006

Korvisreikätöhnä

Otin korvikset irti. Mulla on molemmissa korvissa kaksi (korvis-)reikää ja pidän niissä kaikissa yleensä pieniä nappeja. Joskus otan ne pois kun pesen ne ja ehkä vaihdan niitä.
Musta on ällöä ja kuitenkin samalla ihanaa kuinka niistä rei'istä tulee puristamalla töhnää. Joskus oikein hirmu pitkiäkin "matoja". Vähän niinkuin mustapäitä kun puristelee, niin sellaisia matoja. Kai se talia on, mikä on sit kerääntynyt ihosolujen kanssa sinne reikään.

Onkohan se samaa ainetta (tai edes samankaltaista) kuin joskus löyty klitoriksen sieltä IHAN niitten ihopoimujen kätköistä, sen klitoriksen tosiherkän kärjen viereltä, ihan kuin "esinahkan" alta. Hm! Mä peseydyn kyllä joka päivä, mut niitä harvoin siellä olevia vaaleita kokkareita on tosivaikea saada pois, edes pumpulipuikolla, ne on jotenkin sellasia kovia ja tiukasti kiinni.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Siis voi v*ttu! Sun pildes on täynnä jotain töhnää?! Ei oo kivaa, nyt en ala. En haluu yhtään. Unohda.

Paska Nainen kirjoitti...

Häh? No enhän mä niin sanonu että pimppi olis täynnä töhnää. Urpo!

Anonyymi kirjoitti...

Niitä "pimppifinnejä" ei tosiaan viitsi puristella kuten muita, on niin herkällä alueella että sattuu liikaa. Mut kun sen saa puhki, sieltä tulee kova valkoinen kokkare, tosi tiivistä tavaraa. Kai se sitä samaa talia on kuin muuallakin. Niitä ei varmaan kosmetologit joudu puristelemaan.

Anonyymi kirjoitti...

Siis ei mulle tuu mitään pimppifinnejä, vaan kertyy just tuollaista vaaleaa töhnää. Se ei haise miltään, maistanu en ole. Mutta varmaan vähän samantyylistä ku miesten sissijuusto. Sitä on TODELLA vähän, eikä sitä missään muualla kuin siinä klitoriksen yläpuolella, mulla ainakin. Mä oon kans funtsannu että kun sitä on joskus useammin, niin jos se liittyis jotenkin hiivatasapainojuttuihin. No, en tiedä. Se kyllä mulla lähtee ihan helposti pois kun pesen Lactacydillä tai jollain, eikä kovetu kokkareiksi.

Anonyymi kirjoitti...

:D Hauska blogimerkintä

Anonyymi kirjoitti...

Kannattais hakeutua suosiolla lääkäriin, jos alapäässä on jotain töhkää. Se nimittäin ei ole normaalia. Ei ole itselläni ainakaan mitään sellaista ollut. Ettei vain olis hiiva tai joku?