tiistaina, tammikuuta 16, 2007

Kerroinko pikkujouluista?

Meillä töissä pidettiin kans noi pikkujoulut. Ensin mua ei sit pätkääkään liikuttanu, aattelin että menköön pöljät ihan itekseen, mut sit kuulin että siellä on kuitenkin talon puolesta tarjoilua niin totta helvetissä mä lähdin mukaan. Pihi kun oon, niin kaikki tommoset pitää käyttää hyväks...
Näköjään se vitun isoääninen työpaikkalehmä teki sen saman, ja kaksin käsin. En mä itekkään ole varmaan mikään kedon kukkanen, mutta voittekste kuvitella kuinka pokka meinas mennä kun tää ottaa ja viinan voimalla kuvittelee itestään pamelaanderssonin ja käyttäytyy myös sen mukasesti... Kattelin sivummasta ja join lasia tyhjäks. Harmittelin kun ei tullu kameraa mukaan. Kännykällä saa huonoja kuvia ja videon pätkiä.
Että mua yököttää se venäläiseltä paskalta myskiltä haiseva eukko!

No mun omat pikkujoulut meni sit ihan hienosti, mä olin aika hyvissä ja veskissä taistelin et saisin sukkikset takasin jalkaan. En meinannu saada jostain syystä.
Kotio pikkutunneilla, ja aamulla krapula. Normisettiä. Ei vittu ees mitään äksöniä!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

http://plaza.fi/ellit/lapsia-vanhempia/tasapainoilua/jalkimaininkeja

Olittekohan samoissa pikkujouluissa? Sitä minä vaan että vaikkei sua miellytä sen naisen käytös, on se taatusti uponnut useampaankin miehenpuolikkaasen???

Anonyymi kirjoitti...

Käsittämätöntä mutta totta. Ensinnäkin miesten egojen hivelyyn ei paljon ulkonäköä tarvita, nehän on kuitenkin ihan helppoja nakkeja. Ja toiseksi, se ei pelaa ketä pelkää, elikkä sillekkin norsulle kävi flaksi.

Naisena on pakko myöntää, että liian usein ne "kauniit" naiset istuvat sitruunana sivulinjoilla marmattamassa. Ei muuta kuin tulta munille sanon minä!