lauantaina, maaliskuuta 24, 2007

Viini virtaa ja ajatukset kans

Joo hei, mä tissuttelen viiniä kun oon kerta kotosalla tässä eikä mulla oo mitään muutakaan tekemistä. Kakarat on kavereillaan, ja kun ne tulee, mies hoitaa ne. Tää on vähän kun mun vapaailtani. On ollu töissä viime aikoina senverran vittumaista että sietää hei vähän relata.

Jessus mitä urpoja siellä hei ihan tosissaan on! Mä muuten työpaikan vessasta kaapista otan terveyssiteitä omaan käyttöön kun siellä on joka ämmä tuonu niitä omiin tarpeisiinsa. Mulla säästyy rahaa kun viem niitten rättejä. Ei oo vielä kukaan huomannu.

Mä muuten aina katon (niinku oon kertonutkin) kyläpaikassa kaappeihin vessassa. Niin aina sit katon että mitä vaippa- ja tamppoonimerkkiä emäntä käyttää. Sit on ihana kauhistella ittekseen jos joku käyttää sellasta sormella työnnettävää tamppoonimallia, hyi vittu! Mä en ainakaan haluis mihkään veriseen reikään työntää sormeeni vapaaehtosesti! Nii ja ajatella et jotkut miehet haluaa pannakin menkkojen aikana vaimojansa! Ja sit jotkut hoitajat ja lääkärit, apua, ne joutuu laittaa sormensa perseisiinkin! Mut onhan niillä hanskat, mut silti hei, voi yök!

Mua vähän harmittaa toisaalta et nää pari pariskuntaa joita seurailen, ei oo tehny mitään hämmästyttävämpää viime aikoina. Sekin yks miestään pettävä tyyppi on vaan tylsästi pettäny ilman mitään ihme kommelluksia. Höh! Mä kaipaan tylsään elämääni jotain livesaippuaa, pelkät Salkkarit ja Kotikadut ei piisaa.

Sanokaa ny vittu jotain tekin! Ja hauskaa lauvvantai-iltaa hei kaikille, kännissä ootte kuitenkin.

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

buhuu. oon hoitaja ja joudun toisinaan työntämään sormiani milloin mihinkin reikään. mut kuten joskus sanottua; raha haisee.

Anonyymi kirjoitti...

et vissiin kuukautiskuppia uskalla käyttää... luuseri.

Anonyymi kirjoitti...

mun mielestä ne sormella työnnettävät tamponit (=ob:t) on ällöjä vaan sen takia, että ne tuntuu epämukavilta. ja menkkojen aikana voi ihan hyvin harrastaa seksiä! nykyisen poikaystävän kanssa pantiin ekan kerran kun mulla oli menkat. (tosin ne oli lopuillaan. en menis kahtena ekana päivänä harrastamaan yhtään mitään! on muutenkin sillon niin huono olo.) mä kysyin siltä ällöttääkö sitä jos tulee vähän verta. se sano että ei. ja sit pantiin.

kiva kun päivität taas!

tes

Anonyymi kirjoitti...

just...

Anonyymi kirjoitti...

Mun mies oli joskus opiskeluaikoina joutunu kaiveleen joku mummelin hanuria. Oli sit jälkikäteen huomannu et hanskassa oli reikä. Yök! Mut tekevälle sattuu.
Mun mielestä ob on taas paras kun sen saa juuri siihen kohtaan kuin pitääkin ja menkkojen aikana on tullut naitua...monesti:-)

Anonyymi kirjoitti...

Neiti! Kunnon teurastamoseksi piristää kummasti tympeitä rättiviikkoja!

lbw kirjoitti...

Kyl tarttee olla irtautunu omasta kehostaan, jos ei pysty pilluunsa sormeensa työntämään, vaiks oliskin menkat. Eikä sieltä verta tuu, ku sinne tampoonin lykkää, tiettykään. Tungeks ikinä sormeesi reikääsi, kun ei oo menkat? Onhan siellä sillonki kaikkee eritettä. Otaks suihin? ;)

OB on paras, Tampax sucks.

Anonyymi kirjoitti...

Mäkin tsekkaan kyläpaikkojen vessankaapit.

Anonyymi kirjoitti...

luin kaikki tekstit, vähintäänki asiallista!
aloitin joskus itekkin tämmösen, mutta en muista enää ees tunnusta, harmittaa.
mutta eikait sitä enää jaksaiskaan kirjotella. ilmoitan kyllä jos jatkan!

Anonyymi kirjoitti...

Kaipaan paska naisen tilitystä...

Palaatko vielä bloggaamaan? Kirjoitat helvetin hyvin ja helvetin hauskoja juttuja...

Hyvää kesänkynnystä!

Anonyymi kirjoitti...

Ob on paras tamponimerkki, ei tuu reunavuotoja...