lauantaina, toukokuuta 05, 2007

Verta

Joskus kun kaivaa nenää oikein autuaasti, alkaa tulla verta. Sit on ihanaa jos sitä verta tulee oikeen tippoina, ja sitä valuu pitkin ylähuulta. Lavuaarin päällä on hieno kattella kun veri tipahtelee sinne.
Sit kun se on tyrehtynyt, on kiva kaivella sitä rupea sieltä nenän sisältä.
Mä varmaan saan jonku helvetin syövän sinne sieraimeen jos mä kaivelen tarpeeks monta vuotta..

Niin joo ja sit mä tykkään joskus ärsyttää nenän sisäpuolta jollain hakaneulalla tms jotta saisin aivastuksen tulemaan. Se on ihanaa.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Juu siis nenähän on tosi kiva elin, niinku muutkin ulokkeet ja reiät ja varsinkin niitten yhdistelmät.

Kuulin joskus väitteen, että aivastaessa tapahtuu jotain samaa kuin orgasmissa, siis joku hormoni purskahtaa tai synopsikset värähtelee samaan tapaan tai jotain. Mäkin harrastin joskus nenämastrubaatiota. Heh, monta orkkua peräkkäin niinku tytöt.

Se on myös hauskaa, kun nenäverenvuodon tyrehdyttyä niistää semmosen älyttömän veriräkäklöntin. Tosin mä koetan välttää tota veren kaivamista tarkotuksella. Mut huvinsa kullakin.

Anonyymi kirjoitti...

Siis synapsit. Värähtelee. Kai.

Anonyymi kirjoitti...

Minun mielestäni aivastaminen tuntuu ihanalle :D Jotenkin sellainen tyhjentävä olo...

Anonyymi kirjoitti...

oooh!
en näköjään ole ainoa maailmassa joka tekee samoin!
itse en kyllä harrasta hakaneuloja, vaan esim vanupuikkoja...
onkohan meitä enemmän?
aivastus vapauttaa!