sunnuntaina, kesäkuuta 03, 2007

Galtsu

Joo okei, tunnustus: Mä käyn galtsussa. Mulla ei ole profiilia siellä, mut parilla tutulla on ja ehkä siks käyn siellä joskus. Tai sit olen vaan sairaan kiinnostunut kyylä? No enivei oli miten oli.
Siis ei vittu, ylpeet äiskät postailee sinne masukuvia raskauden ajalta. YYH!?!? Tajuaakohan ne että pervortit runkkailee niille kuville JA tallentelee niitä koneelleen, sekä rakentaa niistä oman galleriansa ja lähettelee niitä kuvia kavereilleen ympäri maailmaa.
Sama lasten kuvissa. En mä niille runkkaamisesta tiiä, mut siis pointti on se et mitä vittua, miks ihmeessä laittaa oman lapsen kuvia nettiin esille, se on todella tyhmää. Mun mielestä. Ehkei se lapsi ole antanu lupaa??

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä lastenkin kuville runkataan. On henkilöitä, jotka nimenomaan etsivät vain juuri jotain 7-10 -vuotiaiden kuvia... Sairasta, niin sairasta.
Tietenkin nuoremmistakin. Ihmisiä on kaikenlaisia.

Anonyymi kirjoitti...

XD Ei oo todellista!

Joonas kirjoitti...

oon tätä sukupolvea, joka käytti galleriaa jo ennen kuin siellä oli ainuttakaan satunnaisteiniä. :\

Anonyymi kirjoitti...

No sulla sentään lukee millon oot rekisteröityny. Mulla siinä on vaan "kauan sitten"