keskiviikkona, marraskuuta 14, 2007

Pyyhintä

(Mä päivitän niin harvoin nykyään et nää on niinku "kuukautispäivitykset")

Joskus kun oon kotona niin et voin masturboida yksin rauhassa, ja tiiän et oon menos suihkuun heti perään, saatan tehä sen niin et mulla on joku pikkupyyhe perseen alla ja pelkkä iso teepaita päällä. Sit voin kesken kaiken jos vaikka kostuu liikaa, pyyhkiä pimppimehuija paidanhelmaan. Tai sit päällepäätteeks pyyhkii pimpin paidanhelmaan (tai vaappuu suihkuun paidanhelma haaruissa). Paita toki heti pesukoneeseen, se on selvää, ja omoa perään.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Käsittämättömän rehellistä kerrontaa elämän tosi asioista. Asioista pitää puhua niiden oikeilla nimillä..vai mitä? Jatka samaa rataa ja pyri päivittää useimmin. Tekstisi saa minut hymyilemään.

Anonyymi kirjoitti...

Vielä sen verta edellisen postauksen kommenteista, et mä en ihan täysin usko et panisit vain oman kätes tai joskus mieheski kans. Jossain postauksessa luki et olit vähä koittanut saada vierasta munaa juhannuksena. Mun tarjous on tietysti edelleen voimassa, eikä tarvi pelätä et kertosin kellekään. ;)

lol m8

Anonyymi kirjoitti...

Kerran runkkasin niin rajusti että klitoriksesta alkoi valumaan verta. Ei tyrehtynyt sitten millään. Jouduin menemään lääkärille ja kyllä oli pojanklopilla hauskaa pillua parsiessa. Oma mies oli meriselityksestäni vähän ihmeissään.

Anonyymi kirjoitti...

"(Mä päivitän niin harvoin nykyään et nää on niinku "kuukautispäivitykset")"

Eli onko sulla nytten myöhässä? Ajatella jos olet raskaana. :O

Paska Nainen kirjoitti...

No en vittu oo raskaana, voi jumalauta. Sitäpaitti seksielämäkin on niin kuivahtanu että pitäis olla vähintään neitseellinen siitos että sais lapsen alulle.

Anonyymi kirjoitti...

Wautsi!
Eksyin blogiisi sattumalta ja olen ihan hämmentynyt! Toisaalta olen kauhuissani siitä kuinka suoraan uskallat asioista puhua, mutta toisaalta olen todella vakuuttunut suorasta tavastasi ilmaista itseäsi. Tulee mieleen Rosa Liksomin novellit, jos et ole niitä lukenut niin haluaisin suositella niitä sinulle.
Kaikkea hyvää sinulle ja kiitos mielenkiintoisesta blogistasi!
terveisin nuori kirjailijanainen stadista