maanantaina, helmikuuta 18, 2008

Mitäs jos mokaa?

Edellisen kirjoituksen kommenteissa oli hyvä kysymys.

Mitä tehdä, jos on töissä hienossa laitoksessa ja hengaa tärkeiden ja kermaperseisten ihmisten kaa, ja sitten samassa porukassa menee ja vetää sellaiset lärvit, et todellinen minä paljastuu?


OK, toi on paha. Mulle ei oo IHAN tollasta sattunu mutta aika läheltä liippas. Oon koittanu vongata munaa ex-poikakaverin kämppikseltä ihan hirveessä lärvässä, siitä on aikaa tosi kauan jo mut muistan et nolotti ihan helvetisti. Mä kyllä sit pyytelin anteeks postikortin avulla seuraavana päivänä.
Sit on näitä ihan viimeaikaisia eli viime vuosien varrella sattuneita. Että oon vetäny jotku kivat perseet ja sit tekstailen ja soittelen aika iloluontosia viestejä miespuolisille kavereille. Joskus vaan ollu helvetin noloo kun löytää puhelimesta lähetetyistä viesteistä jotain pervoja juttuja ystävättären miehelle lähetettynä..

Mitä sit tehdä tollasen jutun jälkeen? No, mikäs siinä, mä voisin ainakin todeta duunissa et "Voi vittu olinpa kännissä ja kylläpä mokasin". Tän jälkeen voikin alkaa rypemään nolostuksessa ja odottaa että tunnelma laimenee. Kunnes jokin asia muistuttaa sua siitä että mitä tuli tehtyä, ja sen jälkeen nolottaa taas.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi Paskis, noteerasit mun mokailuni oikein kunnialla :) Kiitos siitä. Tulee parempi fiilis, kun saa jakaa asian muiden kanssa, vaikken haluakaan kertoa, miten mokasin. Se on niin ainutlaatuista paskaa, että paljastuisin heti. Sitä en halua. Ajattelin siis ottaa "haista paskaa" asenteteen (juorut lähti jo liikkeelle ja läskistyy hyvää vauhtia)ja antaa ihmisten puhua! Do I Look Like I Give A Fuck? (No joo, mut antakaa mun esittää että en). Jokatapauksessa, eteenpäin on mentävä ja toivon että lähitulevaisuudessa joku mokaisi niin pahasi että mun moka unohdettaisiin.

Anonyymi kirjoitti...

Paskanainen on 15 vuotias poika!

Paska Nainen kirjoitti...

En ole. Mutta en voi sitä millään todistaakaan :( Paitti kun luet näitä tekstejä, niin voit samalla miettiä että mahtaako 15-vuotias poika olla näin perillä 30 vuotta täyttäneen naisihmisen maailmasta? NO EI TOD!