lauantaina, helmikuuta 16, 2008

SISÄLTÖVAROITUS

Korjaanpa nyt vallan väärän luulon heti kerrasta:
MINÄ ITSE olen menny asetuksista klikkaamaan sellasta kohtaa joss lukee jotain että "rastita tämä kohta jos blogisi sisältää materiaalia joka on suunnattu vain aikuisille".

Kukaan ei ole siis mitään ilmotellu mihinkään, vaan ite olen laittanu varoituksen. Kun on ollu tätä justaan että "yhyy on niin kauheeta tekstiä" ja muuta valitusta. Niille sanon vaan et onneks olkoon, taitaa olla raaka todellisuus sultakin hukassa.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Paskis, sä oot back! Ihanaa, oonkinj jo odotellut. Paskis, mulla on sulle kysymys:
Mitä tehdä, jos on töissä hienossa laitoksessa ja hengaa tärkeiden ja kermaperseisten ihmisten kaa, ja sitten samassa porukassa menee ja vetää sellaiset lärvit, et todellinen minä paljastuu? Mulle kävi näin, ja nolasin itteni ihan täysin. En kehtaa mennä töihin enää, mitä teen? Haistatanko vitut vai pyydänkö kiltisti anteeksi ja laitan taas rillit ja nutturat ojennukseen ja esitän intelektuellia lahnaa?

Paskis, vain sinä voit auttaa.

Schuster kirjoitti...

Huh, mä jo pelästyin että siellä on joku kukkahattutäti vetänyt palkokasvit nenuun kun tuon sisältövaroituksen luin.

Pidä linjat, PN!

Anonyymi kirjoitti...

Anonyymi; minä väitän, että olet samanlainen "tärkeilevä kermaperse" jos kännidokailun/sekoilun jälkeen otat hatkat. Sehän kuuluu just tuohon kafelatte ja krakasuorana -lajityyppiin. Minusta sinun ei kuulu heitellä tuhkaa päällesi ja pyydellä kaikilta yleisesti anteeksi, vaan kohdistat vilpittömät pahoittelusi niille, keiden mieltä olet loukannut. Voipi nimittäin olla, ettet ole edes loukannut ketään vaan kuvittelet itse niin. Tarjoa pullakahvit sovinnon merkiksi ja ilmoita että asiaan ei varmaan tarvi sen jälkeen palata.

Mutta - kiäh kiäh - kerro toki meille mitä mokailit?????

-rh kirjoitti...

Hei,
tuo sisältövarotushan on hyvä .. lisää katu-uskottavuutta noin 10 %

ja mistä tään "X tyyppiä älähtänyt" saa, - ei varmaan muualta kuin koodia muokkaamalla?

Anonyymi kirjoitti...

ei häpyä, ei sääntöjä. ja kaikki muu on kireepinnasta. mahtava asenne.