tiistaina, elokuuta 01, 2006

Huonoa karaokea

Tuli mieleeni kertoa yks juttu karaokesta. Mä inhoan karaokea, se on NIIN kasari-ysäriä ja junttia mun mielestä että oksettaa. Varsinkin jos känniääliö ei osaa laulaa. Ja uskoo itse osaavansa.
Kierrän aina kaukaa sellaset junttilähiökuppilat jossa känniset tuulipukuäijät ja -ämmät laulaa nuotin vierestä rentun ruusua ja muita vittu ikivihreitä paskasävelmiä, mutta joskus vaan sitä tietämättään eksyy baariin jossa se kirottu karaokevehje on. Ja karaoke-emäntä. Hyi vittu.
Näin on pari kertaa vuoden sisään käynyt, ja molemmilla kerroilla mukana on ollu yks tuttu naisihminen joka ensinnäkin juo aivan liikaa, ja toisekseen ei osaa laulaa vittu YHTÄÄN! Siis voi jeesus että se on kamalaa! Se väittää tottakai että joojoo kyllä mä osaan laulaa ja nuotissa pysyn, mutta koko yleisöltä alkaa korvista vuotaa verta kun tää nainen alkaa hoilaamaan. Ja hoilaa muuten aina sitä samaa biisiä, ei koskaan mitään muuta.
Joo, mulla on vain huonoja kokemuksia karaokesta. Ja joo, mä olen kokeillut karaokea tasan kaksi kertaa. Nimittäin ensimmäisen, ja viimeisen.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mulla myös karaoke-inhotus. Ja kaveri joka ei tod osaa laulaa yhtään. Ihan kuin sikaa tappaisi. Ja luulee itse osaavansa. Mitenkä sille saisi ilmaistua että pitäisi mölyt mahassaaan? Kerrankin baariin mennessä heti ovelta päästyäni kuulin miten sanoi mikkiin minut nähtyään, että omistaa laulun mulle koska tiesi biisin olevan lempikappaleeni. Ja raiskasi sitten pahemman kerran Kolmannen Naisen Tästä asti aikaa. Meni maku koko biisiin prkl!