keskiviikkona, elokuuta 16, 2006

Old Spice

Ihan tiedoks vain:
Old Spice -hajuste haisee vanhoille pervoille ukoille. Sitä ei pidä käyttää (ellei ole vanha pervo ukko). Haisee PAHALLE.
Stereotypiana vois sanoa että flanellinen ruutupaita, jotkut 70-luvun housut (tummanvihreät mieluiten), henkselit (ruskeat) ja vanhat purkkarin näköset "kengät". Semmoiseen vielä loraus Old Spiceä niin vot.

Tuli vaan mieleen kun tossa tuli just semmonen "tapaus" vastaan...
Ja vaarivainaa täytti myös noi stereotypian kohdat.

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Se olen minä! Juu, minä.. täsmää.. minä minä MINÄÄ.. Ihan just kun minä..
Paitsi ettei mulla valitettavasti ole henkseleitä.. saati ruskeita.. Enkä käytä hajuja, paitti ihan näitä, mitä omasta kropasta irtoo, mutta niitä sitten sitäkin runsaammin! Ja pervo ukko olen kyllä kyllä KYLLÄ!!!

Anonyymi kirjoitti...

Voi vide, kyllä mullakin tuosta tulee vanhat miehet mieleen, mutta ihan mukavassa mielessä. Vaarivainaa tuota käytti, eikä se ollut pervo, ainakaan lapsenlapsilleen ;) Tosin muuten flanellipaita, henkselit ja tummanvihreät byysat sopii kyllä yhteen vaarin kans. Greitness.

kummastelija kirjoitti...

Ei tuo haju ole mitään verrattuna kiinalaisten (ominais)hajuun. Lieko dödöä vai jotain merilevämössöä, mutta kaikki ne haisevat samalle -h*tin pahalle. Eli minusta voisi tehdä poikkeuksen ja käyttää Old Spicea, vaikka pullollisen kerrallaan.

Anonyymi kirjoitti...

Brut vie kyllä voiton!

Anonyymi kirjoitti...

Mutta mitäs mieltä olet sitten Mennenistä?Kun muistelenkin sen hajua, lapsuudentraumat palaavat mieleeni, kun se pukki toi isäpapalle sitä jouluaattona ja monena aattona..Jossain automatkalla, kun oltiin matkalla jonnekin ja isä laittoi lähtiessä Menneniä, löyhkäsi vielä Tullen ja Palatessakin, pienessä tilassa kyllä matkapahoinvointi oli taattu!

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä se Menneni on yhtä pahan hajusta ku Oldspaissikin.. kumpikin on vanhojen ukkojen juttuja.. ja se Tipitiin pappa ei ollu pervo sillon ku se piti Tipiitä sylissään, mut kuitenkin se hakkas hanskaan heti ku vieraat oli poistunu.. voi vittulan väki.. oliko tässä kommentissa jotain järkee?

Anonyymi kirjoitti...

Old Spice tuoksuu suht samalle kuin 10 kertaa kalliimpi Dolce & Gabbanan pour homme deodorant stick. Molemmat on hyviä.