lauantaina, kesäkuuta 17, 2006

Aamusuihkun salaisuus

Ei krapulaa, vaikka joinkin viiniä. Näin uskomattoman eroottista unta, seksifantasiani oikein parhaimmillaan. Ilman itse seksiä, mutta kuitenkin. Olin raskaana, minulla oli kaunis vatsakumpu, ei vielä mikään iso, ja yksi mies hyväili minua kyseenalaisessa baarissa ja kuiskutteli korvaan. Hyväili vatsakumpuanikin. En tajuu miksi en hoksannut ehdottaa seksiä vaan häippäsin vessaan. Siihen sen hetken erotiikka loppui, koska en miestä nähnyt enää uudestaan. Olin edelleen tokikin raskaana ja vittu että nautin siitä!
Jälkikasvua odottaessani olen aina ollu hurja seksipeto ja viimeiseen asti ollaan äijän kanssa naitu.

Nousin ja menin suihkuun masturboimaan. Lukitsin pesuhuoneen oven ja masturboin pitkään ja hartaasti. Hyväilin mahalöllöäni ja kuvittelin olevani raskaana oleva nainen joka käy tuhmalla gynegologilla. Tai raskaaksi päätynyt nuori tyttö jota väkisin kähmitään ja nuollaan. Sain kyllä hyvät, ja päälle vielä kusin suihkussa. Nyt on raukee olo, alan kahvin keittoon.

Ei kommentteja: