tiistaina, kesäkuuta 27, 2006

Joojoo kuuntelen...

Tuttava soitti. Arvasin että olen taas kaatopaikka. Ei tainnut arvata että vaan ynähdin 'mmmh' ja 'jaah' ihan siksi kun ei ollu käsitystä mistä se puhuu. Ei kiinnostanut. Sillä menee ne tunteet ja muut ihan laidasta laitaan ja se saa mut tuntemaan itseni tosi paskaksi välillä ja joskus oonkin korvaamaton. Että koittas päättää.
Mä olen kuuntelevinani ja sit kuitenkin luen ja surffaan netissä yhtäaikaa. Koskakohans e huomaa että teen niin? Heh!

3 kommenttia:

kummastelija kirjoitti...

Hmm, minä teen tuota samaa vaimon kanssa livetilanteissa. Useimmiten menee läpi, eikä vaimo tajua mitään.
Samoilla linjoilla mennään siis.

Anonyymi kirjoitti...

Siis hyvä jumala. Kaikenmaailman viksuja ja vilmaattisia blogeja mä olen lukenut, eikä mikään oikein ole sytyttänyt, mutta nyt se löytyi! Siis mä tosiaan tykkään tästä sun blogista. Kerrankin ihminen joka puhuu suoraan ja sanoo asiat niinku ne on, eikä jauha paskaa jostain perkeleen villapaidoista tai yhteiskunnan tilasta. Aivan loistavaa.

Anonyymi kirjoitti...

Ootsä kyllä aika paska!!!