maanantaina, kesäkuuta 19, 2006

Löylyä, lisää löylyä!

Rantaelämä ei oikein sovi mulle. Ensinnäkään en ole varmaan mikään kuuma napakoru-pissisgalleriamimmi, ja toiseksikaan en kestä kuumaa ja aurinkoa. Nytkin heti huimaa ja on ontto olo päässä. Mutta perkele, jälkikasvun on päästävä rannalle. Oli taas niin vitun ihanaa että oikein harmitti ettei ollut rahaa ostaa aikuistenjuomaa. Helevetti. Nyt ainaki huomaan kaipaavani ryyppyä, keskellä maanantaipäivää. On vaan sellanen olo että vois ihmeesti tehdä terää.

Ei oo koskaan hyvin. Liian kuuma, liia kylmä, liikaa tuulee, liika pilvistä, liian syksy, kesä ei tule jne. Valivalivali. Nyt olis se liian kuuma.

Jaa niin, kaverini jäi kiinni pettämisestään viime viikon jonainpäivänä. Tänään viimeks se mulle avautu aiheesta. Saippuaoopperaa parhaimmillaan. Kaveri ei taida tietää että minä sen ukolleen narautin. Hah! Olenpa todellakin paska nainen!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sun blogi on mun ehdoton suosikki!! Mä olen ihan vitun samanlainen paska kans! Mahtavaa ku joku tajuaa tätä vitun elämää. Mitäs mä, runkkailen ja roikun netissä päivät pitkät vaikka muille uskottelen 'viimeisteleväni opintojani'. Muksun vien aamusin hoitoon ja menen aina takas nukkuu.

Jos on vapaailta, niin vedän aina armottomat perseet ja nussin ketä huvittaa, joskus useampaakin.

Voitais mennä yhdessä sinne rannalle vittuilemaan muille ihmisille ja huutaa vieraille kakaroille.

Paska Nainen kirjoitti...

No tottajumalauta! ASIAA, maria :D

Koskakohan miehet tajuaa että meidän kuoren alla onkin aivan vitun paska nainen, vaikka ollaankin muka niin tehokkaita ja aikaansaavia. Hoho.