perjantaina, kesäkuuta 23, 2006

Kiitti kun avaudut

Mulla on yks vitun vaikea kaveri. Aina avautumassa jostain jutusta. Ja heittää huonoa läppää. Ja sit kun sille heittää jonkun läpän, niin se ei ymmärrä tai ainakin esittää olevansa muka niin kauhean loukkaantunut. On vaikeaa muuten sitten se arvuuttelu ja sovittelu.
Se mollaa itteensä koko ajan ja kuitenkin tekee koko ajan ihan vääriä ratkasuja. Niin miesten kuin muutonkin elämän suhteen. Eikä sille voi sanoa mitä vaan kun se on niin vaikea. Olis tehny mieli muutaman kerran sanoa että vittu KATO ITTEES ja mieti vähä! Mutta en viitti. Olen liian kiltti oikeassa elämässä.
Nytkin se on avautunu mulle ja kertonu kuinka surkeeta kaikki on ja kuinka kaikilla on paremmin ja blaa blaa... no TEE ASIALLE JOTAIN vitun luuseri ja lakkaa jankuttamasta samaa-vitun-asiaa kerta toisensa jälkeen!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mikset sano noin? Mitä siinä iniset?

Paska Nainen kirjoitti...

No miksiköhän en?! Vittu. Jotain käytöstapoja mullakin on oikeassa elämässä. Mieluummin olen tukena kuin jään yksin ilman kavereita. Tuskin itekkään tykkäisin että mulle sanottaisiin niin.

Anonyymi kirjoitti...

Joo, mä tunnen varmaan saman tyypin. Voishan sille laittaa narun valmiiks.